Thursday, July 23, 2009

今の生活

私はUSM に帰りました。もう三週に大学で勉強しました。今もホステルで住んでいます。私の友達の何人かはホステルで住んでいませんでした。それらはホステルを得なかった(えなかった)ですから、USMのそばのアパートで住んでいます。

今は二年の学生です。今も翻訳と日本語を勉強します。今学期、韓国語を勉強しませんでした。多分来年に韓国語のクラスを取ってと思います。

先週の土曜日、私は友達とぼのどりに行きました。人がとてもたくさんいるです。Esplanadeでたくさんマレーシア人とたくさん外国人がいるです。とても熱かったです。花火(はなび)と実演(じつえん)を見ました。去年もぼのどりに行きました。来年に行かないでと思います。

私は今の生活が好きです。

2 comments:

Mun said...

good la~U like ur uni life now...Feel hapi for u...Wat ever happen...never give up ya...juz like wat u had said "I never give up on u, so never give up urself"...Jia you ya

Siew Teng said...

That is what Mr yylee said to all of my classmates before the exam--I've never given up on you so please don't give up on yourself. It's a kind of encouragement for me... U oso seems enjoying ur life now o. Hope u have a very special n happy experience in Japan~JiayouJiayou~